Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

רינה מצליח, מעשה נבלות, רינה מצליח עיתונאית, כתבת, שדרנית רדיו וטלוויזיה, לאחר שירותה עשתה מצליח תואר אקדמי ראשון בספרות עברית ותואר שני בתקשורת באוניברסיטה העברית.

רינה מצליח, מעשה נבלות, רינה מצליח עיתונאית, כתבת, שדרנית רדיו וטלוויזיה, לאחר שירותה עשתה מצליח תואר אקדמי ראשון בספרות עברית ותואר שני בתקשורת באוניברסיטה העברית.. *רינה מצליח, החליטה, שוב, רק לנסות להגחיך ולזלזל, * להעביר רק את האג׳נדה האישית שלה ומבלי לאפשר לי להעביר את עמדתי. כל הפרשנויות והשדרנים, כולל העלאות לשידור של מאזינים ואורחים העוסקים בנושא. בוחרי נתניהו אומרים שגם אם יאנוס את הבת שלי, נצביע בעבורו. Последние твиты от רינה מצליח (@rmatsliah). רוזה כהן (born מצליח) and one other child.

לא רבים הם אנשי הטלוויזיה שמוכנים להקריב את צהרי יום שישי לרדיו ירושלים, אחרי שהם כתבים רציניים בערוץ 2 בכל ערב. שמעתי אותו אומר, 'אני לא יודע מה לעשות איתה', והבנתי שהוא מדבר על אמו, שהסתכלה עליו בעיניים. אני הכרתי את רוני לפני המון שנים ב'קול. העיתונאית והמגישה רינה מצליח עוררה סערה בשידור חי כשאמרה במהלך תכניתה פגוש את העיתונות (חדשות 12) כי תומכי ראש הממשלה אומרים שימשיכו להצביע לו גם אם הוא יאנוס את הבת שלהם. יהושע (סופר), דליה רביקוביץ (משוררת), אהרן אפלפלד (סופר), רינה מצליח (עיתונאית, רשת 13), יגאל שוורץ.

רינה מצליח העניקה לנתניהו מתנה יקרת ערך - דעות - הארץ
רינה מצליח העניקה לנתניהו מתנה יקרת ערך - דעות - הארץ from img.haarets.co.il
יש בלפיד את הרטוריקה של הרצון למצוא חן, סוג של מסתחבק דני קושמרו מונה רשמית למגיש אולפן שישי ■ רינה מצליח תגיש את פגוש את העיתונות ■ דנה ויס תגיש את מהדורת. אני הכרתי את רוני לפני המון שנים ב'קול. יהושע (סופר), דליה רביקוביץ (משוררת), אהרן אפלפלד (סופר), רינה מצליח (עיתונאית, רשת 13), יגאל שוורץ. זהו העונש אותו בחרה 'חברת החדשות' להשית על המגישה הבכירה שלה, רינה מצליח, אחרי שזו פגעה בתומכי נתניהו כשסיפרה כביכול הם אמרו שיתמכו בו גם אם יפגע בבתם (ברנז'ה). רינה מצליח, מגישת 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, ראיינה את שרת המשפטים ומנתה בפניה העיתונאית רינה מצליח, מנחת התכנית 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, הרשתה לעצמה להביע דעות במהלך ראיון שקיימה עם יור. ה עוד כתב שר הבטחון ה יא. כעת, לראשונה, היא חושפת את חייה האישיים ומגלה מדוע החליטה לא להתחתן ואף לא להביא ילדים. לא רבים הם אנשי הטלוויזיה שמוכנים להקריב את צהרי יום שישי לרדיו ירושלים, אחרי שהם כתבים רציניים בערוץ 2 בכל ערב.

רינה מצליח בראיון עם שרת המשפטים איילת שקד.

Create a free family tree for yourself or for רינה מצליח and we'll search for valuable new. חדשות סרוגים07.01.18 17:59 כ' בטבת תשעח. רינה מצליח נולדה בשנת 1956 בעיר סוסה שב תוניסיה במשפחה יהודית , בת לאלי ולמרסל. רוזה כהן (born מצליח) and one other child. העיתונאית רינה מצליח הושעתה למשך שבוע בעקבות דבריה נגד מצביעי 'הליכוד' בתוכנית 'פגוש את העיתונות' במוצאי שבת. העיתונאית והמגישה רינה מצליח עוררה סערה בשידור חי כשאמרה במהלך תכניתה פגוש את העיתונות (חדשות 12) כי תומכי ראש הממשלה אומרים שימשיכו להצביע לו גם אם הוא יאנוס את הבת שלהם. העיתונאית רינה מצליח דיברה בתוכניתו של אורן וייגנפלד על הקשר המיוחד שלה ושל דניאל זל: בבקשה תני לי לסיים, אני רוצה להגיד את מה שאני רוצה. *רינה מצליח, החליטה, שוב, רק לנסות להגחיך ולזלזל, * להעביר רק את האג׳נדה האישית שלה ומבלי לאפשר לי להעביר את עמדתי. רינה מצליח, מגישת 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, ראיינה את שרת המשפטים ומנתה בפניה העיתונאית רינה מצליח, מנחת התכנית 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, הרשתה לעצמה להביע דעות במהלך ראיון שקיימה עם יור. בליכוד הגיבו לדברים ואמרו כי רינה מצליח, שמתייחסת לבוחרי הימין כאל 'עדר עיוור', מצטרפת למי שכבר קרא לנו צ'חצ'חים, מנשקי קמעות, בוטים ו'חסרי דעת'. מצליח לא רק מככבת בתור הכתבת הפוליטית של ערוץ 2, אלא גם בתור שדרנית רדיו. שמעתי אותו אומר, 'אני לא יודע מה לעשות איתה', והבנתי שהוא מדבר על אמו, שהסתכלה עליו בעיניים.

הערב (שבת) אמרה רינה מצליח בתוכנית פגוש את העיתונות בקשת 12 כי תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים כי. על בוגרי החוג לספרות באוניברסיטה העברית נמנים אישים בולטים בעולם התרבות הישראלי, ובהם: אי אפשר, את לא יכולה להגיד כל החרדים. אחרי שהותקף פיזית ברמת השרון, רינה מצליח המשיכה והתקיפה מילולית את אחמד טיבי באולפן פגוש את השאלות האלה לא העסיקו את רינה מצליח שאירחה את חכ טיבי בתוכנית פגוש את העיתונות אחרי התקיפה שעבר, וזיכתה. כל הפרשנויות והשדרנים, כולל העלאות לשידור של מאזינים ואורחים העוסקים בנושא.

אחרי החג: רינה מצליח משלמת בזיעה
אחרי החג: רינה מצליח משלמת בזיעה from images1.ynet.co.il
השנאה החולנית שלך למצביעי הליכוד ולי הגיעה לתהומות חדשים. Последние твиты от רינה מצליח (@rmatsliah). פגוש את העיתונות, ערוץ 2 @pgosh_mtp @channel2news. בחיים היא לא תראיין כך את ליברמן או את ניצן הורוביץ או את איימן עודה. זהו העונש אותו בחרה 'חברת החדשות' להשית על המגישה הבכירה שלה, רינה מצליח, אחרי שזו פגעה בתומכי נתניהו כשסיפרה כביכול הם אמרו שיתמכו בו גם אם יפגע בבתם (ברנז'ה). בבקשה תני לי לסיים, אני רוצה להגיד את מה שאני רוצה. רינה מצליח עיתונאית, כתבת, שדרנית רדיו וטלוויזיה, לאחר שירותה עשתה מצליח תואר אקדמי ראשון בספרות עברית ותואר שני בתקשורת באוניברסיטה העברית. אנחנו רוצים לסייע להם, אני מקווה דנה וייס:

כעת, לראשונה, היא חושפת את חייה האישיים ומגלה מדוע החליטה לא להתחתן ואף לא להביא ילדים.

*רינה מצליח, החליטה, שוב, רק לנסות להגחיך ולזלזל, * להעביר רק את האג׳נדה האישית שלה ומבלי לאפשר לי להעביר את עמדתי. רינה מצליח בעוד אמירה מקוממת ומגעילה כלפי תומכי נתניהו, וכמובן שערוץ 12 דמתקרא אל גזירה ישראל אפילו לא יעלה אותה לשימוע, אבל אנחנו לא נפסיק לדרוש את התפטרותה! רוזה כהן (born מצליח) and one other child. לא רבים הם אנשי הטלוויזיה שמוכנים להקריב את צהרי יום שישי לרדיו ירושלים, אחרי שהם כתבים רציניים בערוץ 2 בכל ערב. בשבוע שעבר עלתה רינה מצליח במעלית של בית חולים, יחד עם אישה מבוגרת בכיסא גלגלים ובחור צעיר שדיבר בסלולרי. בחיים היא לא תראיין כך את ליברמן או את ניצן הורוביץ או את איימן עודה. בליכוד הגיבו לדברים ואמרו כי רינה מצליח, שמתייחסת לבוחרי הימין כאל 'עדר עיוור', מצטרפת למי שכבר קרא לנו צ'חצ'חים, מנשקי קמעות, בוטים ו'חסרי דעת'. בוחרי נתניהו אומרים שגם אם יאנוס את הבת שלי, נצביע בעבורו. רינה מצליח, מגישת 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, ראיינה את שרת המשפטים ומנתה בפניה העיתונאית רינה מצליח, מנחת התכנית 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, הרשתה לעצמה להביע דעות במהלך ראיון שקיימה עם יור. השמאל ממשיך להתנשא על רוב. אני הכרתי את רוני לפני המון שנים ב'קול. כל הפרשנויות והשדרנים, כולל העלאות לשידור של מאזינים ואורחים העוסקים בנושא. הצטרפה לחברת החדשות של ערוץ 2 עם היווסדה, והיתה כתבת שטח ומגישת מבזקים.

בליכוד הגיבו לדברים ואמרו כי רינה מצליח, שמתייחסת לבוחרי הימין כאל 'עדר עיוור', מצטרפת למי שכבר קרא לנו צ'חצ'חים, מנשקי קמעות, בוטים ו'חסרי דעת'. זהו העונש אותו בחרה 'חברת החדשות' להשית על המגישה הבכירה שלה, רינה מצליח, אחרי שזו פגעה בתומכי נתניהו כשסיפרה כביכול הם אמרו שיתמכו בו גם אם יפגע בבתם (ברנז'ה). אי אפשר, את לא יכולה להגיד כל החרדים. החרדים צריכים ללמוד, הם צריכים לקבל את המדינה לטוב ולרע. *רינה מצליח, החליטה, שוב, רק לנסות להגחיך ולזלזל, * להעביר רק את האג׳נדה האישית שלה ומבלי לאפשר לי להעביר את עמדתי.

רינה מצליח: "התקשורת הישראלית היא אחת הטובות בעולם" | מעריב
רינה מצליח: "התקשורת הישראלית היא אחת הטובות בעולם" | מעריב from images.maariv.co.il
רינה מצליח, מגישת 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, ראיינה את שרת המשפטים ומנתה בפניה העיתונאית רינה מצליח, מנחת התכנית 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, הרשתה לעצמה להביע דעות במהלך ראיון שקיימה עם יור. החרדים צריכים ללמוד, הם צריכים לקבל את המדינה לטוב ולרע. רינה מצליח אמרה כי תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים, גם אם הוא יאנוס את הבת שלהם, הם יצביעו לו ראש הממשלה נתניהו בטוויטר: זהו העונש אותו בחרה 'חברת החדשות' להשית על המגישה הבכירה שלה, רינה מצליח, אחרי שזו פגעה בתומכי נתניהו כשסיפרה כביכול הם אמרו שיתמכו בו גם אם יפגע בבתם (ברנז'ה). מצליח לא רק מככבת בתור הכתבת הפוליטית של ערוץ 2, אלא גם בתור שדרנית רדיו. פגוש את העיתונות, ערוץ 2 @pgosh_mtp @channel2news. אני הכרתי את רוני לפני המון שנים ב'קול. כל הפרשנויות והשדרנים, כולל העלאות לשידור של מאזינים ואורחים העוסקים בנושא.

כעת, לראשונה, היא חושפת את חייה האישיים ומגלה מדוע החליטה לא להתחתן ואף לא להביא ילדים.

השמאל ממשיך להתנשא על רוב. רינה מצליח נולדה בשנת 1956 בעיר סוסה שב תוניסיה במשפחה יהודית , בת לאלי ולמרסל. רינה מצליח ראיינה היום את נתניהו ומזכירה לכולנו שלפעמים גם מילה של עיתונאים היא לא מילה. החרדים צריכים ללמוד, הם צריכים לקבל את המדינה לטוב ולרע. כל הפרשנויות והשדרנים, כולל העלאות לשידור של מאזינים ואורחים העוסקים בנושא. בליכוד הגיבו לדברים ואמרו כי רינה מצליח, שמתייחסת לבוחרי הימין כאל 'עדר עיוור', מצטרפת למי שכבר קרא לנו צ'חצ'חים, מנשקי קמעות, בוטים ו'חסרי דעת'. כעת, לראשונה, היא חושפת את חייה האישיים ומגלה מדוע החליטה לא להתחתן ואף לא להביא ילדים. ה עוד כתב שר הבטחון ה יא. חדשות סרוגים07.01.18 17:59 כ' בטבת תשעח. Create a free family tree for yourself or for רינה מצליח and we'll search for valuable new. העיתונאית רינה מצליח הושעתה למשך שבוע בעקבות דבריה נגד מצביעי 'הליכוד' בתוכנית 'פגוש את העיתונות' במוצאי שבת. אני הכרתי את רוני לפני המון שנים ב'קול. *רינה מצליח, החליטה, שוב, רק לנסות להגחיך ולזלזל, * להעביר רק את האג׳נדה האישית שלה ומבלי לאפשר לי להעביר את עמדתי.